2011-07-23
 01:50:55

min 1D experience!! del 2

Så i onsdags så gick vi för att träffa 1D igen!
Vi gick till hotellet vid kvart i ett och det fanns jättemånga fans där. Vi väntade en liten stund och helt plötsligt kom Paul ut med Harry! Han verkade jätteglad över att det fanns så många fans där. Han signerade min 1D bok och sa thanx till mig av nån anledning efter att han signerade den (?) jag hade inte sagt något till honom då men jag tror han sa det för att jag hade köpt boken eller något sånt :)
Efter att han signerade och tog kort gick han in i en vit bil och körde iväg. Paul sa till oss att dom andra killarna skulle till studion vid 3 så alla gick såklart dit och väntade. Då kom kamera mannen och kvinnan som skulle intervjua dom för deras dokumentär! och deras andra vakt typ sa till oss att stå på led för att det kom en polisbil och han ville inte att dom skulle bli sura xD
Typ klockan 10 över 3 kom killarna minus Harry i en stor svart bil och chauffören öppnade sin dörr och gick ut och in från den dörren kunde man se Louis så jag vinkade till honom och han vinkade tillbaka!! :D
Sen kom dom ut ur bilen och Harry poppade bara upp från ingenstans hahahahah. Eftersom vi stod i kö och det var en bil framför oss så gick killarna till dom sista i kön -.- så vi som stod framme i kön gick till dom bakifrån och Paul försökte stoppa oss men nää x) Så först gick Niall framför mig och jag ba: Can you sign my book? han ba: are you crazeh?!?! med hans söta röst och signerade den. Sen så signerade alla andra också den och Liam var låångt bak hahaha alla attackerade honom han såg faktist rädd ut. Sen så signerade han också min bok :)
Killarna gick in i studion en stund och kom sedan ut förr intervjun för dokumentären. Jag fick en ganska bra plats längst fram så jag tror jag kommer synas :D Niall var den första att komma ut och alla skrek skitmycket och han log jättestort! Hans leende dödade mig! Zayn kom ut med en Sweden halsduk aww och sen gav han den till Niall. Zayn gav även mig en high five mitt i intervjun när han vände sig om mot oss. Och jag hörde INGENTING från vad dom sa eftersom alla skrek hela tiden -.-
Men sen gick dom in i studion och vi väntade och väntade och väntade i jättelänge. Tillslut kom Paul ut och han sa till oss att ställa oss snett så att dom kunde gå in i bilen :/ Dom gick sedan ut och Liam hade en nalle som han la på Louis huvud hahahaha han såg skitsöt ut :3 Sen när dom gick in i bilen så sprang alla till hotellet och alla människorna undrade vad det var, några trodde att det var maraton(HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH) och en gammal tant ba: Det måste vara Justin Bieber som är här!
Alla som sprang kom till hotellet före än självaste killarna och vi väntade även i typ två minuter. Tillslut kom deras stora svarta bil och Paul kom ut för att se till att alla stod perfekt vilket ingen gjorde xD Så jag gick till deras bil som var skuggad och jag la mina händer för att täcka ljuset så att jag kan se in och jag såg Liam först! jag knackade till försiktigt och Liam vände sig mot mig och log jättestort mot mig<33 det varade ganska länge och sen helt plötslight blev allt svart och jag kunde inte se något så jag gick till den andra fönstret och såg Louis sitta och sen bredvid honom satt Harry och log/skrattade busigt mot mig och täckte min syn igen med sin hand så jag gick till Liams fönster igen och såg honom skratta med Niall.
Sen så skulle dom gå ut ur bilen och jag gick tillbaka till dom andra fansen för att ta kort på killarna. Sen så gick dom in i hotellet och Paul sa att dom skulle gå ut 9 på morgonen till studion utan bil och såklart man vill gå tillsammans med dom så vi bestämde oss att gå nästa dag också!
Vi vaknade och gick till dom vid nio och Paul sa att dom behövde lägga sakerna i bilen och då började ju såklart alla tänka VA?!?!?!? och jag stod bredvid bilen och såg dom lägga deras resväskor. Dom hade jättemånga för att vara killar som var här i bara 4 dagar...... Speciellt Zayns gråa väska som skulle nästan explodera xD Sen kom dom ut ur hotellet och vi tog några kort på dom och sen satte dom sig i bilen och jag gick till fönstret igen för att se igenom heheehhe.
Zayn satt längst bak vid fönstret och vi skrek hans namn osv men nääh han kollade aldrig. Liam som satt längst ut från fönstret jag var på sträckte sig bak och såg att det var jag igen och han log stort igen för att jag tror han kände igen mig :D yaaaaaay!
Sen så åkte dom bara iväg till Arlanda! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: