2011-07-22
 01:03:55

min 1D experience!! del 1

I måndags så bestämde vi oss att vi skulle till 1Ds hotell som Savan gav oss ledtrådar om. Men jag var ganska osäker om varför han sa, Dom fick juh inte ge ut info om deras platser men jag tror han sa för att dom skulle filma dokumentären så dom vill visa hur många fans dom har!
Så vi gick till hotellet vid halv 2 tiden och killarna sov fortfarande då awww. Vi väntade i typ en halvtimme och sen kom Paul (deras livvakt) ut och han sa till några tjejer att inte gå upp eller nåt sånt.
Sen så kom killarna ut och det var första gången jag såg dom så jag började skaka....
Sen så hann jag ta kort med alla och jag hann också få allas autografer :D
Efter att dom gick så kunde jag verkligen inte tro att jag just hade sett One Direction!! Efter det gick vi till till h&m i bara några minuter och när vi kom till studion hade vi missat dom -.- Men vi satt och väntade ganska länge och folk som kom och gick undrade vad som händer och dom frågade bara oss x) Sen så öppnades dörren och Zayn kom ut med Paul. Vi bestämde för att stalka dom så vi gick efter. Dom gick till en Park nära området och vi fick den perfekta synen på Zayn utan att Paul såg, men Zayn såg oss!! Han kollade på oss hela tiden hahahaha. Men när han pratade med Paul såg han ganska nedstämd ut :/ asså han var så hela dagen på morgonen också... Men sen så gick dom ner på en helt död gata och vi sprang efter och då hörde Paul oss och han sa till så vi gick tillbaka till studion :( När Zayn kom tillbaka hade han köpt energidryck från 7-eleven.
Vi väntade en till stund och då kom äntlingen alla ut!!! Eftersom vi inte var så många så fick vi GÅ med dom till hotellet. På vägen så sa jag hi till Niall och han ba: HALOOO vad söööööt han eee!! och jag sa i love you till Louis och han ba"aww i love you too man vi älskar dig" då dåg jag såklart, jag var den första han sa jag älskar dig till....
Sen så gick jag bakom Zayn och jag råkade bara ropa ut hans namn så han vände sig om mot mig!! och jag som inte visste vad jag skulle säga bah "whats up" ASSÅÅÅ JAG ÅNGRAR DET!! och han ba: eeeeeeeehhhhmmm not too much. hahahaha sen så stannade vi vid övergångsstället och jag kolla bakom mig och såg Zayn stå fett nära så jag fick hjärtattcka hehe. Sen sa jag i love you till Liam och han ba"aww are you alright?" och BLINKA till mig, då stannade mitt hjärta!! och sen sa jag hi och i love you till harry och han sa i love you too :D sen gick jag tillbaka till Liam och sa Jag älskar dig och han sa awww thank you so much.
Sen var vi nära hotellet och Harry tog Liams gitarr på ett konstigt sätt x) och sen stannade dom för att vi skulle ta kort på dom och sen så gick dom....
BÄSTA DAGEN EVER!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: